25 Apr 2011

Smoesjes..............

Natuurlijk zou ik kunnen aanvoeren dat ik erg druk ben geweest met de verbouwing van onze keuken, met het herstel van de zoveelste blessure of met de cursus Zweeds. De diepvries die bij vorst in de berging ging ontdooien gaf ook de nodige perikelen maar eigenlijk zijn dat allemaal smoesjes. Soms moet het maar gewoon gezegd worden; IK HAD EVEN GEEN ZIN!!!

Pfff, het hoge woord is eruit. Het zat er gewoon even niet in. Brood bakken en experimenteren in de keuken gingen gewoon door maar op de een of andere manier had ik niet het gevoel iets zinvols naar buiten te kunnen brengen. Noem het maar een blogblock.



Nu de keuken praktisch klaar is en de nieuwe oven geen verrassingen meer voor mij heeft, heb ik het laatste beetje inspiratie dat ik nodig had opgedaan tijdens een hele leuke workshop 'pasta maken' bij Nicoletta van la Cucina del Sole. Deze gnocci zijn helemaal gemaakt volgens het filmpje en waren vooral heerlijk met zelfgemaakte tomatensaus. Eigenlijk verwachtte ik dat het zwaar eten was maar dit bleek niet zo te zijn. Met het prachtige weer wat wij nu hebben kan ik helemaal niet meer wachten om lekker aan de slag te gaan met Italiaanse recepten.

1 comment:

Karen Baking Soda said...

ik ken ze hoor, die blogblocks (en ze lijken hoe langer hoe vaker voor te komen helaas)
Niks aan doen, komt vanzelf wel weer. En zo niet... ben je net zo leuk.